Subject: SA Eesti Meremuuseumi nõukogu koosoleku päevakava
From: "Katrin Koit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 14:20:26 +0200

Tere,

Saadan 19.03.2025 toimuva SA Eesti Meremuuseumi nõukogu koosoleku
päevakava:

*	Vandeaudiitori ülevaade 2024. aasta majandusaasta aruandest
*	2024. aasta eelarve, investeeringuteplaani ja tegevuskava ülevaade
*	Siseauditis välja toodud puuduste kõrvaldamise tegevuskava
*	Cateringi teenuse lepingute juriidilise analüüsi lähteülesanne
*	Juhatuse liikme leping
*	Ülevaade organisatsiooni heaolu-uuringust
*	Riskide ülevaade
*	Lennusadama kaid ja jahisadam

Heade soovidega

Katrin Koit

Personalijuht

SA Eesti Meremuuseum

Vesilennuki 1, Tallinn 10415

+372 56989787